Блог

Categories:

З появою системи електронної комерції Prozorro.Sales громадяни України мають багато нових можливостей. З одного боку, це нові можливості купівлі, які раніше не були доступні для публічного огляду, а з іншого боку, вигідно продавати товари (наприклад, викинуті вагони на брухт, вилучене майно, невикористані приміщення). Обидва отримують державну підтримку. Всі заходи проводяться виключно через затверджені сайти. Однією […]

Categories:

Дана електронна платформа має досконалий алгоритм роботи користувача. Все чітко визначено починаючи з моменту авторизації на сайті https://tender.uub.com.ua/ і закінчуючись на те, що відбувається публічне сповіщення результату про проведену роботу. Всі написані інструкції, які стосуються користування даною системою не повинні залишити байдужими жодного користувача, будь то замовник або виконавець. Для кожного користувача, дивлячись до якої […]

Categories:

Тендерна система стала популярною в Україні фактично одразу є після запуску. Причин в тому, що так прості підприжмці отримали реальну можливість долучитись до боротьби за отримання державних замовлень. Це принесло максимально цікаві результати та дозволило вийти на якісно нові результати у цьому сегменті ринку. Тому слід мати на увазі, що ця категорія торгів може допомогти […]

Categories:

Наприкінці 2019 року набув чинності Кодекс про банкрутство, що в підсумку призвело до формування прозорого продажу активів банкрута. На прохання громадськості український уряд надав можливість розпочати процес продажу активів компаній-банкрутів через електронну платформу Prozorro.Sales www.ueex.com.ua/rus/exchange-quotations/natural-gas/. Відкриті торги здатні відтворити найчесніші аукціони з вільним доступом будь-кого. У цьому випадку продавець отримує максимальний прибуток.

Categories:

Пожалуй, это наиболее известная метрика в контекстной рекламе, по которой оценивается качество рекламных кампаний на поиске. Именно на Поиске, потому что в РСЯ и КМС действуют иные алгоритмы расчета качества рекламы.

Categories:

Вы запустили контекстную рекламу. Через месяц открываете статистику – клики есть, бюджет потрачен, а продаж так и нет. “И в чем же дело?”- скажите вы.

Categories:

Лид – это самый-самый «холодный контакт», зацепка, которая может стать клиентом, а может и не стать. Это может быть email, номер телефона, даже какое-то событие – всё, что может послужить источником для ваших менеджеров по продажам; все, за что можно «зацепиться», чтобы в будущем получить клиента.

Categories:

Продвижение в социальных сетях (SMM) уже давно обязательный и эффективный инструмент для интернет-магазинов, начиная от мелких нишевых магазинов и заканчивая многомиллиардными брендами. Из этой статьи узнаете, зачем интернет магазину SMM-продвижение, на каких платформах акцентировать внимание и как привлекать оттуда клиентов.

Categories:

Интернет-магазин в Вконтакте — рассказываем про преимущества и недостатки, даем пошаговую инструкцию по созданию и оформлению интернет-магазина.

Categories:

Сегодня социальные сети – не только площадки для общения. Это полноценные платформы для ведения бизнеса. Многие компании используют соцсети для SMM-продвижения. Создают аккаунт, нагоняют подписчиков и имитируют движуху за счет конкурсов.
Контакты

Киев Первомайского Л. Ул., дом 9

Тел.: +380 (044) 559-26-91

Почта: support@olz.com.ua

Юнит-экономика – что это?

LTV в маркетинге

Интернет-магазин в Вконтакте